2009. december 28., hétfő

Karácsony után


Elmúlt a Karácsony

Bizony el. Remélem Te, aki ezt olvasod, jól érezted magad, örömteli ünnep volt a számodra. Én sem panaszkodom. Először is sokat olvastam és sokat pihentem. Igen, végre volt rá lehetőségem, hogy meglepjem magam pár könyvvel. Lukjanyenko, a Sztrugackij testvérek köteteit és Star Wars könyveket vettem. Most egy időre el vagyok látva olvasnivalóval. Már nagyon hiányzott. Mindig szerettem olvasni, de az utóbbi időben (helyzetemből adódóan) nem jutottam hozzá.
Egy napot Gyula barátommal töltöttem. Ő is hajléktalan, egy szállón lakik. Egy keveset dolgoztunk is, összeállítottunk egy témasort a ma esti AVM gyűlésre, ami felkészülés lesz a januári párttalálkozóra. (Igen, egy párt hajlandó leülni velünk és meghallgatni a véleményünket a hajléktalan-ellátásról, lakáspolitikáról és általában a minket érintő ügyekről.) De inkább szórakoztunk csocsó és ultiparti formájában.
Írni most nem volt hangulatom, de formálódnak bennem újabb novellák. Kettőt, amit a decemberi irodalmi pályázatra adtam le, nemsokára olvashatsz a Fedél Nélkül lapjain.
Így teltek ünnepnapjaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése