2010. augusztus 18., szerda

Sziget után


Véget ért a Sziget fesztivál is. Az ötből négy napon voltam kint társaimmal a Civil Szigeten a Menhely Alapítvánnyal, a Fedél Nélkül újság képviseletében. Természetesen A Város Mindenkié csoportot is "reklámoztuk" egy kicsit. Nagy sikere volt az "Élet-Jenga" játéknak és sokan töltötték ki a totónkat is. Ennek ellenére úgy érzem, a befektetett munkához és pénzhez képest nem volt hatékony a szigeti megjelenésünk. Úgy gondolom a Sziget közönsége nem a civil problémákra kíváncsi az adott helyen. Csak egy érdekesség a Civil Sziget, amit két koncert között, véletlenül odatévedve megnéznek.

Arra is rá kellett jönnöm, hogy leragadtam a 70-es évek zenei világában, így sok fellépőnek még a nevét sem hallottam (ami lehet, hogy rám nézve szégyen). Az Iron Maiden koncert volt az egyetlen, amin elgondolkodtam, de végül túl fáradt voltam ahhoz, hogy abban a tömegben megnézzem, hallgassam őket. Utólag kiderült, nem vesztettem semmit, mert az a hír járta, hogy iszonyú rossz volt a hangosítás.
Ami feltétlenül pozitív volt, hogy Gyula barátommal tudtunk asztaliteniszezni, sőt egyik nap sikerült legyőznünk egy amerikai párost. Sajnos a hollandoktól kikaptunk. Persze a mozgás öröme volt a lényeg! Évek óta nem volt ütő a kezemben és most rájöttem, mennyire hiányzik ez is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése